Bardzo często optymalizując tytuł strony możesz zapomnieć o tym jak taki tytuł prezentuje się w wynikach wyszukiwarki Google. Bardzo często wielu e-biznesmenów / pozycjonerów itp. stara się upychać w Tytule jak najwięcej fraz kluczowych. Jest to całkowicie zrozumiałe (oczywiście w granicach rozsądku). Cały czas ta technika jest relatywnie skuteczna. Dodatkowym atutem takich działań jest to, że jeśli słowa kluczowe pokrywają się z frazą wpisaną w wyszukiwarkę zostaną pogrubione, a to dodatkowo zwraca uwagę użytkownika.
[adsenseyu1]Wygląd Tytułu (Title) oraz opisu strony (description metag) oraz ich prezentacja graficzna bardzo często determinuje jak duży ruch uda ściągnąć na stronę www. Gwarantuje Ci, że możesz sprowadzić na swoją stronę www ( pozycja w google numer 2) porównywalny ruch co na stronie o pozycji 1. Nie jest to proste, ale wykonalne.
Title jest elementem, który najbardziej się, rzuca w oczy. Tak pokazują liczne statystyki.
Dziś chciałem zaprezentować Ci darmowe narzędzie, które pozwala sprawdzić podgląd Twojego snippetu w Google. Znajdziesz je pod linkiem: http://www.seomofo.com/snippet-optimizer.html
Narzędzie jest banalne w obsłudze. Wystarczy uzupełnić kilka pól, aby zobaczyć w czasie rzeczywistym podgląd wyników Google. SEOmofo posiada kilka ciekawych opcji pozwalających tak zmodelować podgląd, aby był niemalże identyczny ja ten generowany przez internetowego giganta.
w SEOmofo Możesz włączyć:
- symulację linków sponsorowanych (Google Adwords) nad wynikami oraz obok wyników organicznych
- wygenerowanie przykładowych wyników organicznych
- zasymilowanie daty dodania treści , znaczników
- możesz określić które frazy mają pojawić się w zapytaniu aby spowodować pogrubienie słów w Twoim tytule oraz opisie strony itp.
Jak widać możliwości są naprawdę duże.[adsenseyu3]
Zachęcam do eksperymentów z własnymi Snippetami :). Pamiętaj, że zmiana którą wprowadzisz w Google jest przyswajana po kilku dniach. Jeśli Masz Ciekawe rezultaty, napisz proszę o tym w komentarzu poniżej.