E-mail marketing, E-marketing

Czy e-mail marketing powoli umiera ?

e-mail marketing, infografika e-mailarketing
Kliknij aby powiększyć

W ostatnich czasach coraz więcej głosów pojawia się, że e-mail marketingswoje najlepsze lata ma za sobą oraz, że użytkownicy Internetu uodpornili się na pewne formy przekazu.

E-mail marketing niewłaściwie użyty może doprowadzić do znacznego pogorszenia opinii na temat firmy. Spamowanie mailami niskiej, jakości, jest fatalnie postrzegane przez użytkowników. Każdego dnia prawdopodobnie otrzymujesz dziesiątki jak nie setki spamowych wiadomości. Rozwiązaniem jest odpowiednia konfiguracja programu pocztowego. Czy pomimo tych faktów e-mail marketing oraz działania przez niego prowadzone skazane są na prążkę?

Nic bardziej mylnego. E-mail w rękach wyrafinowanego specjalisty przestaje być tylko zwykłą wiadomością a staje się  niezwykle skutecznym narzędziem perswazyjnym, który świetnie przekazuje informacje. Dzięki niemu możliwe jest podtrzymywanie dobrych relacji z klientami lub pozyskiwanie nowych.

Zobacz jak wygląda E-mail marketing w statystykach. Pewne fakty na pewno Cię zaskoczą 🙂

źródło infografiki: 360interactive.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.