Kody QR w kampanii Heinekena

Na ciekawy pomysł wpadła firma Heineken podczas organizowanego corocznie festiwalu: Heineken Open’er Festival. Ze względu na swoją masowość oraz popularność festiwal stał się miejscem, w którym poza posłuchaniem świetniej muzyki można spotkać interesujących ludzi i zawrzeć długie przyjaźnie. Heineken chcąc dodatkowo ułatwić nawiązywanie nowych relacji postawił na terenie festiwalu zielony namiot, w którym każda osoba mogła stworzyć swój prywatny kod QR

Wykorzystania kodów qr przez firmę Heineken

Kod mógł zawierać cokolwiek: numer telefonu, email, link do profilu na Facebook-u. Tak przygotowany kod trzeba było nakleić w dowolne miejsce na swoim Ciele J Z możliwość stworzenia własnego kodu QR skorzystało blisko 5 000 osób.

Zobacz jak wyglądała Cała zabawa:[adsenseyu1]

[adsenseyu3]

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *