6 zmian jakie musisz dokonać aby Twoja strona nie została ukarana za przeoptymalizowanie

Błędna Optymalizacja strony www - jak nie optymalizować strony www Google całkowicie zmonopolizował rynek wyszukiwarek w Polsce. Jeśli nie ma Twojej strony w wynikach wyszukiwania  na wysokich pozycjach na frazy typowe dla Twojego biznesu to tak jak by witryna nie istniała wcale. Nikt o niej się nie dowie a jeśli lub będą to pojedyncze osoby. Tworząc strony  każdy chce mieć setki jak nie tysiące odwiedzin. Jest to całkowicie zrozumiałe. Sposób jest jeden trzeba samemu o to zadbać, aby Google Patrzyło na Twoją stronę przychylnym okiem. Nie każdy także musi się wybornie znać na tym, czym jest  pozycjonowanie oraz jak skutecznie je wykonać.

Zwykli użytkownicy, którzy nie posiadają dużej wiedzy oraz odpowiednich narzędzi do pozycjonowania strony w bardzo wielu przypadkach są na straconej pozycji. Nie mają szans przebić się ze swoją stroną w walce z witrynami dopalanymi linkami zdobytymi przez przeróżne automaty.  Google postanowiła zrobić kolejny raz ukłon w stronę osób, które z pieczołowitością dbają o swoje witryny mozolnie budując jej pozycję.

[adsenseyu4]
Nowe zmiany w algorytmie wyszukiwarki Google mają tym razem dotknąć strony przeoptymalizowanych. Jak przy każdych modyfikacjach w Google, bardzo często rykoszetem dostają popularne strony serwisy (najczęściej przez całkowite lub częściowe wycięcie długiego ogona).

Co zrobić aby uniknąć przeoptymalizowania?

Rand Fishkin z SEOmoz  udziela dobrych i szybkich rad w tej kwestii.  Dla wielu, być może wydadzą się trywialne jednak mam silne wrażenie, że bardzo wiele osób często o nich zapomina.

  1. Właściwa optymalizacja tytułów stron – nie staraj się upychać masy słów kluczowych, które są do dodatku wielokrotnie powielane. W ten sposób prosisz się tylko o karę
  2. Manipulacja linkami wewnętrznymi (np. w sidebar upychanie linków z anchorami do odpowiednich podstron serwisu)
  3. SPAM w stopce czyli upychanie wielu linków w stopce (wewnętrznych i zewnętrznych).
  4. Zadbaj o poziom merytoryczny strony. Tworzenie wartościowej treści to nie konkurs typu: kto upchnie więcej słów kluczowych w tekście
  5. Unikaj linkowania do stron o niskim poziomie tj. spamowych śmietników bezwartościowych dla odwiedzających.
  6. Nie kopiuj 1 treści na wielu podstronach Twojego serwisu optymalizując je pod wyszukiwarki.

Pełny film z radami Rand’a znajdziesz poniżej:

[adsenseyu3]

Przeczytaj  także:  8 rzeczy za które google znienawidzi Twoją stronę www

[adsenseyu3]

 

Zobacz także:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *